ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو فریمن
نوشته شده توسط : خانم دکتر شفیع زاده

ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو فریمن

توضیحات محصول

با استفاده از ترکیبات گیاهی و طبیعی ساخته شده است. محصولات زیبایی فریمن طیف وسیعی از محصولات مراقبتی پوست صورت و بدن را شامل می شود که باعث زیباتر شدن شما و بهتر شدن حال شما می شوند! این ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو به همراه ویتامین E خود باعث از بین رفتن چربی های اضافه و آلودگیهای روی پوست، بازسازی منافذ مسدود پوست و در نتیجه نرم و تمیز شدن پوست می شود.

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

021-88907973

ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو فریمن

 

نحوه استفاده

مقداری از ماسک صورت را روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. اجازه دهید تا خوب خشک شود. از تماس با چشم ها خودداری کنید. سپس با آب گرم بشویید.

عناصر تشکیل دهنده

خاک رس کائولین، جو دو سر، آووکادو، روغن کافیشه، ویتامین E

تجربه من در استفاده از ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو فریمن

از آنجایی که این ماسک صورت یک ماسک خاک رسی است من خیلی دوست داشتم که آنرا امتحان کنم. چون به کنترل چربی پوست چرب و مختلط من کمک می کند.خاک رس کائولن و بنتونیت در از بین بردن چربی های اضافه پوست و پاکسازی آلودگی های محیطی از سطح آن فوق العاده اند. رنگ این ماسک صورت، سبز روشن است و حالت خمیری دارد بنابراین جنس نرم و کرمی ای دارد. بوی این ماسک فوق العاده قوی است با اینحال توصیف بوی آن کمی سخت به نظر می رسد! چرا که بوی آن شبیه هیچ کدام از مواد تشکیل دهنده اش نیست!

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

021-88907973

ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو فریمن

 

بعد اینکه پوستم را تمیز کردم، شروع به استفاده از این ماسک صورت و قرار دادن آن روی پوستم به صورت ذره ذره کردم و یک لایه نازک از ماسک را روی آن قرار دادم. البته خیلی ساده تر بود اگر مقدار زیادی از ماسک را یکدفعه روی پوستم قرار میدادم اما اینکار باعث اصراف محصول میشد! پس از آن ماسک روی صورتم به سرعت خشک شد، فکر میکنم خشک شدن آن کمتر از 5 دقیقه زمان برد. خداروشکر این ماسک صورت داخل تیوب قرار داشت و به راحتی با کمی فشار خارج میشد و درب آن به آسانی باز و بسته می شود چون من واقعا با ماسکهایی که داخل بسته های قوطی شکل با درب های پیچی هستند مشکل دارم. بنابراین از این موضوع خیلی خوشحال شدم. بعد از اینکه ماسک روی صورت کاملا خشک شد به آرامی آنرا شستم و صورتم را نیز به نرمی خشک کردم.حتما میدانید که نشانه اینکه ماسک به خوبی روی صورت شما خشک شده است ظهور خطوط شکستگی در بافت خمیری آن است. انگار خرد شده باشد. بعد از خشک کردن صورتم، اولین چیزی که متوجه شدم کوچک شدن منافذ باز روی بینی ام بود و اینکه بیشتر از نیمی از دانه های سیرسیاه روی آن از بین رفته بود. صورت من تمیزو درخشان شده بود و خبری از چربیهای اضافه نبود.

ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو فریمن

 

صورت من تا چند ساعت چرب نبود. البته فقط تا چند ساعت نه برای یک مدت طولانی! مهمترین چیزی که باعث شد از این ماسک صورت خیلی خوشم بیاید این بود که بخوبی منافذ باز پوست من را پاکسازی و آنها را کوچکتر کرد. همینطور به از بین بردن دانه های سرسیاه پوستم هم کمک شایانی کرد. من میخواهم از این به بعد دیگه بجای استفاده از چسب از بین برنده دانه های سرسیاه بینی از این محصول استفاده کنم. این راه هم بگویم که بعد از استفاده از این ماسک صورت احساس نرمی و لطافت به من دست نداد بلکه کمی احساس خشکی روی پوستم کردم که آن هم با استفاده از یک مرطوب کننده درست شد.

نکات قوت ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو فریمن

  • پاکسازی منافذ باز پوست و کوچکتر کردن آنها
  • از بین بردن جوش های سرسیاه و بازسازی منافذ مسدود پوست
  • شامل جو و آووکادو است که بسیار برای پوست مفید هستند
  • در تیوب قرار دارد و به آسانی درب آن باز و بسته می شود
  • سرعت خشک شدن آن در مقایسه با سایر ماسکها بالاتر است
  • رتبه این محصول در IMBB

    4.25/5

 

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

021-88907973




:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: